Jaargang 10 | 2018 - 2019

Nummer 1. Met vriendelijke groet

Dit nummer gaat over vriendschap, over liefde. Over vriendschap en liefde in de breedste zin van het woord. Voor mensen, voor dieren voor de wereld om je heen. Lief zijn voor elkaar, aardig doen, elkaar helpen. Maar ook over pesten en niet zo vriendelijk, over vrienden en vijanden

Nummer 2. Kleur

Het jubileumnummer van de 10e jaargang.

In dit nummer van Kleur op school besteden we aandacht aan alles rond kleur, om kleur te geven aan het leven, iets dat we met Kleur op school al tien jaar doen.

Nummer 3. Wat geloof jij?

Waar geloof jij in? Dit nummer gaat over verschillende betekenissen die geloven kan hebben. Vanuit godsdienst en religie, maar ook ergens in geloven, waarheid, werkelijkheid en geloof in je zelf en zelfvertrouwen.

Nummer 4. Geluk

Geluk kunnen we vinden in rijkdom, gezondheid, duurzaamheid en schoonheid. En in nog veel meer dingen in de wereld. Waar vind jij geluk? Wat betekent geluk voor jou? Wat als je geen geluk hebt in het leven?